Sidlista

onsdag 22 april 2009

Idag öppnar Scraplagret!


Hej allesammans och hjärtligt välkomna!

Idag öppnar vi äntligen Scraplagret - butiken med det lilla extra! :)

Vår målsättning är att förse våra kunder med de hetaste och roligaste nyheterna, blandat med ett bra basutbud. Vi kommer att erbjuda ett antal unika produkter som du inte kan hitta var som helst!

Jag som äger Scraplagret heter Emma Larsson, är 25 år gammal och bosatt i Örebro tillsammans med min sambo och våra två katter. Jag började scrappa vintern 2006 och sedan dess har intresset bara växt sig starkare och starkare, såpass att jag bestämde mig för att göra det till en egen verksamhet. Det är en mycket spännande bransch och jag älskar mitt jobb, vilket jag hoppas ska genomsyra hela butiken och bloggen ;-)

I den alldeles purfärska shoppen kan du nu skapa ditt eget användarkonto, med kundvagn som kan sparas och återgås till som så många av er uppskattar - jag vet, för det gör jag med! Målet är att shoppen ska fungera så som jag själv vill ha det när jag handlar - enkelt, smidigt, snabbt och säkert.

I fältet under shoppens logga kan ni bl a läsa om vilka nyheter som är på ingång. Framöver kommer även tävlingar att annonseras ut där och i bloggen.

För att fira har vi såklart ett öppningserbjudande - 10% rabatt på alla varor, undantaget för presentkort. Rabatten ges på beställningar fr o m idag 22 april till och med fredag den 24 april kl. 24.00.

Nu ser jag fram emot vår första beställning! Kanske händer det att jag plockar i något extra i just det paketet ;-)

7 kommentarer:

Camilla Ekman sa...

Stort grattis till din butik, Emma!!! Kram Camilla

Alex sa...

Nämen! Vilken dröm att ha en egen scrapbutik!!! Stort grattis och lycka till! Erkänner att jag är liet avis ;-)

Kram på dig!

Cath. sa...

Stort grattis och varma lyckönskningar!!!

monica sa...

Grattis till butiken och lycka till!

Tesa/Therese sa...

Grattis och lycka till!

Nenne sa...

Nämen! Underbart, min favvoscrappare öppnar butik! Grattis! Åh, vad mycket godis det kommer finnas där - räkna med mig som kund!

Linda sa...

Önskar dig stort LYCKA TILL Emma!!! Kommer att sakna dig hos Magdas.