Sidlista

söndag 17 maj 2009

Fancy Pants + MM = sant

Jag blandar gärna papper och dekorationer från olika tillverkare när jag scrappar. Senast blev det en blandning av de läckra pappren från MM och Fancy Pants:

Mönstrade papper Fancy Pants + MM Just Chillin' Boy; clearstamps (löven) Build a Tree Singleton Maya Road; knappar Basic Grey

Jag filade kanterna på det formade pappret, för att få det att stå ut lite mer. Att använda papper med annan form än fyrkantig som bakgrund är buskul! :)

Det flockade pappret från MM passade så bra till, både färgmässigt och på temat "vild och vacker". Fast det är med en ironisk underton jag säger vild, för den här katten vill knappt gå utanför dörren... det bästa som finns är att ligga i den mjuka, torra sängen och sova ;-)

Jag gjorde min helt egna dekoration också! Ingredienserna är en utklippt cirkel från ett MM-papper, knäckform, kapsyl med utklippt cirkel mönsterpapper inuti samt en knapp med 3D-lack på.

Vill passa på att påminna er om stämpelrean samt band- och cardstockerbjudandet som slutar kl. 24.00 idag. Passa på!

/ Emma

0 kommentarer: