Sidlista

söndag 2 augusti 2009

Vinnaren i juli är...

Förra gången det var dags att lotta ut vinnare sa jag WOW. Nu säger jag WOW WOW WOW! Det har kommit in hela 46 st bidrag, vilket jag tycker är helt sanslöst kul! :)

Nu har jag lottat fram en vinnare också..................


Jag numrerade er alla, och slumpen föll på nr. 21.............








Vinnaren är........



















Miss Goldie, med sin färgsprakande och busiga layout! STORT GRATTIS!!

Maila mig på emma@scraplagret.se, så får du din presentkortskod :)

/ Emma

4 kommentarer:

Morfen sa...

GRATTIS vilken härlig layout!!

ÅsaF sa...

Åh va roligt med så många bidrag! Men så va det en inspirerande skiss också! ;-) Grattis till Miss Goldie med en himla läcker layout!

Ica sa...

Grattis :d

Miss Goldie sa...

Oj, vad paff jag blev då jag såg det här!!! Så kul! Ska genast maila dig!