Sidlista

tisdag 29 september 2009

Presentask med Renaissance Faire

Här kommer nästa alster i raden med Graphic 45 Renaissance Faire, som du hittar här i butiken, en altrad presentask att ha med sig när man går bort. Förhoppningsvis innehåller den en skatt när det beger sig, så att texten på locket stämmer in.

Jag har skurit ut titeln med min Slice, Design Card Vintage Findings, och dekorerat med en liten körsbärsblomma och otroligt söta och prisvärda små bokstavsstickers från Jenny Bowlin.

Gissa om min lilla dotter blev spekulant på den här asken. Nåja, vem vet, det kanske blir hon som får skatten.

Jag tackar för mig så länge och återkommer inom kort med ännu mer från Renaissance Faire.

// DT Jenny

1 kommentarer:

Cath. sa...

Helt fantastisk och jag förstår din dotter mycket väl, vem vill inte ha en sån???