Sidlista

söndag 14 februari 2010

Alla Hjärtans Dag del 3 av 3 - Kort fyllt med kärlek

Jag blev så inspirerad efter att ha sett Ramonas kort på Scrapptorget, med plats för en godisgömma inuti! Här kommer min tolkning:

Jag använde Bazzill Moss enfärgat papper som kortstomme, med mönstrade papper och tags från Graphic 45:s kollektion Le Romantique. Ni har väl sett att det även finns en mindre 8x8" version av pappren? Perfekt till kort!

Den nya stämpeln Älskar Livet, spetsen och pärlorna kommer från Inkido, och så avslutade jag med några körsbärsblommor.

Jag vände på tagen och vips så har man en mer enkelt mönstrad sida att t ex stämpla på. Motivet är embossat med Inkidos pulver Choklad.

När man öppnar ser det ut såhär...

... och inuti hittar man en cellofanpåse med några godisar i. Kanske ska försöka lägga i lite fler roliga godisar ;-)

/ Emma

0 kommentarer: