Sidlista

torsdag 11 februari 2010

Bröllop + Lé Romantique = SANT


Jag har fått tillbaks skaparlusten igen!
Under flera månader har jag känt mig lite främmande för att skapa, och det har gått väldigt segt. Jag behövde helt enkelt Graphic 45-pappren, som gav mig ny inspiration!

Vad kan passa bättre till kollektionen Lé Romantique är bröllopsfoton? Här har jag scrappat ett foto från när mamma och pappa gifte sig 1968. Hon var så otroligt vacker och jag älskar den korta klänningen, som jag för övrigt haft på ett 6 juni-tåg när jag var prinsessa en gång i tiden :)

Jag har mest använt pappren med tillhörande tags och som vanligt klippt ut detaljer. Lite pärlor, alfabet från Prima och fluid chalk var det enda som behövdes.

Och lite Crackle Accents på tagen också! Massor från Tim Holtz/Ranger är beställt och jag hoppas ni ska få hem det inom en snar framtid!

/ Emma

0 kommentarer: