Sidlista

lördag 8 maj 2010

Riddersholm design


När jag träffade Emma på Kongahällamässan den 24 april så fick jag själv välja vilka mönsterpapper jag skulle få till mitt DT-paket för denna månaden. Inget lätt val alls eftersom hon precis fått en leverans med papper från Riddersholm design. De är så fina så jag köpte till själv, så nu har jag de flesta! Och de jag inte köpte ångrar jag att jag inte köpte...:)

En del av pappren är dubbelsidiga och detta är ett av dem. Jag ha distressat en tag med några av de nya distresserna i blå toner och sen embossat stämpeln med koppar.


Dessa blommor som är i papper har en metallisk yta och embossade/upphöjda detaljer, jättefina! Här har jag kombinerat dem med blommor som jag stansat ut, blött ner och skrynklat och sedan chalkat litegrann.

0 kommentarer: