Sidlista

lördag 28 augusti 2010

Fly High!

Med Graphic 45 kan man hitta på mycket. Idag har jag knåpat ihop ett kort, med en die-cut från det läckra arket Frames, som är fyllt med ramar och bilder färdiga att ploppas ut och användas.

Här har jag använt mig av Tim Holtz underbara tejp som bakgrund för kortet. På tagen bakom bilden har jag stämplat lite och distressat sen häftat fast det läckra bomullsbandet från G45 och sytt en svart söm runt. Bokstäverna har jag klippt ner i storlek lite, sytt fast med lite svart söm och glittrat upp med Stickles.

Fjärilen och klockan är stickers och kommer från G45 de med. Den vackra blingbraden är från You Do, helt underbara, kan inte sluta använda dem.

Lite närbilder kommer här.

Stickles på fjärliens vingar för att blinga till det så det blir vackert.

Hoppas att ni fått lite scrapinspiration och idéer.

Kram Nilla

0 kommentarer: