Sidlista

onsdag 18 augusti 2010

Life

... as it should be - sittandes på ett berg vid kusten och titta på den härliga solnedgången:

Jag använde det enfärgade pappret Cocoa som bas, och lekte sen loss med färger och stämplar. Jag penslade lite akrylfärgwellpapp och stämplade av, sprayade med glimmer mist i rosa och bruna nyanser ovanpå några masker och droppade Distress Ink från refillflaskor direkt ned på pappret.

Enkelt dekorerat med Primas blommor och alfabet, pärlor och en bit av Tim Holtz läckra tejp.

På fredag får vi in tejperna i lager igen och dessutom fler varianter!

Här har jag också stämplat med en skrivstilsstämpel med Frayed Burlap och Victorian Velvet, mina absoluta favoritdynor just nu!


/ Emma

2 kommentarer:

Nenne sa...

Snyggt Emma Aj lajk! Visst är det väl härligt att kladda loss!? :D

Unknown sa...

Helt fantastiskt vacker! Jag, som annars älskar det överdekorerade ;), blir helt såld på den här layouten!!!