Sidlista

måndag 27 september 2010

God Jul Tag från Inkido

Att ha några jultags klara innan jul kan vara bra, här har jag gjort 2 enkla och snabbscrappade tags som man kan hänga på paketet eller varför inte julblomman.

De här wellpapptagsen är så fina i sig själva och med lite pynt ännu finare.

Alfabetet kommer från Jenni Bowlin, cirkeln utstansad från LadyBug & Friends, ett utklippt/utstansat hjärta i rött cardstock med ett sött hjärta i metall.

Det behöver inte vara krångligare, skönt att scrappa enkelt ibland.

På den här tagen har jag stämplat de söta pepparkaksfigurerna från Reprint, målat dem och sen klippt ut dem.

Ett rött hjärta under och så det fina alfabetet från Jenni Bowlin igen.

Jag älskar ju att ösa över grejer, å jag får verkligen utmana mig själv, men ibland stämmer det faktiskt med "less is more". Eller vad tycker ni?


1 kommentarer:

Zarah sa...

Ljuvligt! Bör ju funka hur bra som helst som julkort också, kan man tänka... *planerar* ;)