Sidlista

fredag 8 oktober 2010

Pepparkakor med Reprint

För mig är pepparkakor och glögg riktig jul! Därför fastnade jag i år direkt för Reprints härliga julstämplar:

Här har jag först stämplat med brun distressdyna och stämpeln Julbakgrund 2, och sen embossat Pepparkaksfigurer i koppar. Pappren kommer från Inkidos Gammaldags Jul. Jag har också embossat Inkidos Merry Christmas 1 i chokladbrunt.

De läckra tylliknande rosbanden från Maya Road är min senaste favorit! Här tillsammans med papperskanter utstansade med Magnolias Tilda Lace die, som jag sen klarembossat lite på.

Dekorerat med en Maya Road snöflinga, infärgad med lite vit StazOn och glitterlim. Charms också i form av snöflingor och pärlor fick avsluta det hela.

/ Emma

1 kommentarer:

Pysselbus sa...

Superläckert, Emma!! Gillar verkligen hur du har gjort med bakgrunden och peppisarna framför!

Ha en trevlig helg!

//Linda