Sidlista

fredag 1 oktober 2010

Sommartjej

Idag visar vi vår gästdesigner Helenas andra layout, den ljuvliga Sommartjej:

Med Helenas ord: "Här har jag lekt med papper ur serien Jack&Jill från Prima. Det är lekfulla papper i vackra, mjuka färger. Som bakgrund har jag pappret Sugar Skies, och under fotot sitter två andra papper från samma serie, Daisy Dreams och Ode to Joy. Jag har också smugit in förpackningen från den underbara blomrankan, Wisteria.

Förutom blomrankan har jag dekorerat med några Primablommor, Anastasia bl a, vellumfjärilar från Jenni Bowlin och metalldekorationer i form av blad och en fjäril. Slutligen har jag fäst några swirls och blad, en Magnolia-die, i rankan. Titeln är ett alfabete från Prima."

Den är helt ljuvlig Helena, det cremefärgade mot det blålila skapade en riktigt stämningsfull layout!

Mer av Helena kommer!

/ Emma

0 kommentarer: