Sidlista

fredag 4 februari 2011

Vintage Romance

Jag tror det är första gången som jag inte har kunnat satt en rubrik på min layout, jag ville att det skulle stå något, men inget passar, så den får vara som den är.

Romantiken flödar hos mig, och de underbara bilderna från Pysselgumman gör ju sitt till.

Som bakgrund har jag använt mig utav Maja Designs Fika?, Havrerutor. Symaskinssöm, vit spets, Glimmer Mist, Distress Ink och "spets"stämpel från Heidi Swapp för att få till lite vintagekänsla på layouten.

De vita blommorna kommer från Prima, den lila i mitten har jag stansat ut från cardstock med hjälp av die från Magnolia.

Lite pärlor och pärlstjärnor blir ju så vackert och så den läckra stjälken från Prima, som jag faktiskt har klippt isär och sen klistrat dit som en lång ranka.

Låt Romantiken Blomma
Kram Nilla




2 kommentarer:

Kaffesugen Scrappare sa...

Kanon fin! Älskar färgerna, blommorna och stjälken. Ha en bra dag.
Scrapkram Jenny en kaffesugen scrappare.

smuulan sa...

Vacker! Väldiggt effektfullt! Älskar stjälken!
/Sandra