Sidlista

onsdag 24 augusti 2011

Altrad Sallads Ask


Har ni ätit en "side sallad" på McDonalds, så vet ni vad jag pratar om. Jag vet , jag är lite knasig, men jag tyckte den var ganska så "användbar" och synd att slänga en bra ask.

Sagt och gjort, den fick följa med hem och blir rengjord, sen satte jag igång att pynta den. Den blev vällan inte så tokig? Eller vad tycker ni?

Jag tyckte det var häftigt med ett genomskinligt lock, tänk er nybakade kakor eller läckra chokladpraliner eller kanske proppad med bigaråer som skymtar bakom dekorationerna på locket.

Till det vita pappret med spets har jag använt den vackra diesen från Nellie Snellen. Rutigt papper från Magnolia till mellan cirkeln och det rosa söta bipappret som ni skymtar i nederkant och som jag har klätt hela asken med kommer också därifrån.

Den rosa spetsen har jag sytt i en rynktråd, och sen dragit ihop till lagom storlek och knutit fast runt locket med en tunn fin bomullstråd. Så till sist en vacker metallfjäril på toppen.

Nu ska jag bara komma på vad jag ska stoppa i och vem som ska få en överraskning.

Nilla



0 kommentarer: