Sidlista

onsdag 30 november 2011

Let's have some tea & donuts

Jag fortsätter att leka med Basic Grey's nya serie Picadilly. Underbara papper som passar till det mesta.

Ihop med finfina stämplar från Marianne Design fick jag till ett fikatema på denna layout som passade bra till mitt foto på ett helt fat fyllt med munkar.

Jag skapade först en cirkel med distressdynan Walnut Stain och blending tool som jag sen ritade och stämplade lite på.

Den fina träknappen och den prickiga sticker remsan kommer även dom från Basic Grey. Söta löv och lite bling måste man ha med på ett hörn. Den härliga spetsen har jag stansat med en stans från Magnolia.

Gillar verkligen dessa stämplar från Marianne Design. Användbara och funkar både på layouter och kort. Den vita blomman är en Magnolia stans. Den lilla blå blomman kommer från stickersarket.

Söta bokstäver från samma serie som jag lackat med 3D gloss. Kanten på det mönstrade pappret har jag rullat upp lite så man kan skymta den fina baksidan också.


0 kommentarer: