Sidlista

tisdag 3 april 2012

Utmaning 3 - Gör en resväska med mall (Alter)






  • Utmaning: Följ Stephis mall på en rund resväska och dekorera den. Det ska finnas något stämplat eller något utklippt från ett mönstrat papper inuti väskan. Mallen hittar du här.
  • Typ: Alter
  • Deadline: 9 april kl 23.59
  • Vinst: Vinnaren röstas fram och vinner detta kit från shoppen värt ca 200kr:





Ett utlottningspris värt ca 50kr kommer också att delas ut bland alla bidrag som inkommer.

Om du har frågor, skriv en kommentar till oss i det separata blogginlägget med reglerna för cropen. Är frågan mer privat kan du maila till emma@scraplagret.se.





5 kommentarer:

Kia sa...

Hej.
Funderar på å va med i tävling för första gången.Jag har ingen skrivare så tacksam om jag kan få ca. mått, annars chansar på måtten utifrån en A4:a, å hoppas att ni har överseende med måtten. Ska bara hitta någon som har en kamera oxå kom jag på :-P

Stephi sa...

Hej Kia! Maila mig så kan jag mäta, om du fortf vill ha hjälp. stephis.kort@gmail.com

Kia sa...

Hej jag fick till en mall utifrån A4t, så måttet bör vara rimligt :)

Tack iallafall.

Ann-Charlotte's blogg sa...

Hej Stephi!

Bara älskade att göra denna lilla väska, visst är den lite lik gammal hattask.
Mallen var lätt att följa, tack!
Kramis

MiloLilja sa...

Sådär... då har jag klippt ut lite till och satt inne i väskan... ;) Men, det STÅR faktiskt inte nåt om vad det ska vara som är inuti, bara stämplat eller utklippt från mönstrat papper, och det hade jag. ;) =) Mönstrat papper alltså. =)