Sidlista

onsdag 30 maj 2012

Jag fick ett kyrkfönster...

...från Prima i mitt senaste DT-paket, så vad passar väl bättre då att göra en kyrka, eller åtminstone en del av en kyrka till det? Jag har utgått ifrån en tom Noblesse-ask, som jag har scrappat till litegrann med det häftiga brädmönstrade pappret från Maja Designs Vintage Summer Basics. Helt i min smak, det pappret.




En sak som är så bra med Maja Design är att namnremsorna på deras papper är mönstrad på ena sidan, så att inget av pappret går till spillo. Bra miljötänk, tycker jag. Här har jag gjort två vimplar av sådana remsor.



Inuti asken vajar två metallfjärilar från Graphic 45 tillsammans med varsin Forget Me Not blomma från Petaloo.



Utöver det har jag använt Ruffled Roses från Petaloo, pärlor från Reprint, samt bruna rosor och blått band från mina egna gömmor.


0 kommentarer: