Sidlista

fredag 1 juni 2012

Lilla trädgårdsboken

Nu när jag gått och blivit med trädgård måste jag skriva ner vad jag gör känner jag! Jag är ju helt nybörjare med nästan så ogröna fingrar som man kan ha! Förra året var första säsongen i huset, men då gjorde vi ingenting. Plockade knappt av vinbären, skäms på oss!

Men i år blir det bot och bättring! Vi har byggt två land för ätbart och en liten ny rabatt har det oxå blivit, samt en del blommor som jag väntar med spänning på! Ni kanske får se mer från min trädgård på framtida layouter.

Iallafall, en bok behövdes, och Echo Parks This and That Grateful kollektion var ju härligt passande!


Papperna heter Yardsticks och Bingo. Sen öste jag på med stickers från både Elements och Alphabet.



En trädgårdsbok är väl inte komplett utan blommor? Här samsas flera sorter både från Prima, Petaloo och cherryblossoms samt fina löv, ett band fick dekorera bindningen.



0 kommentarer: