Sidlista

tisdag 17 juli 2012

Mixed Media förvaring

I mitt Dt paket fick jag en sån härlig stencil med fjärilar. Jag saknar en bra förvaring för mina dekorationer jag får som designer här på Scraplagret och valde att altra en förpackning med makaroner.



Jag tog ett vitt cardstock som jag grundade med rosa gesso. Sedan lade jag på stencilen Flutterby, från Crafters Workshop. Jag smetade ut relief pasta, från Daler-Rowney. Då det torkat sprayade jag fjärilarna med Dylusions sprayer samt från Tattered Angels.


Stansen från EK Success, Binding Edge, blev snygg på lådan. Dylusions stämplar Further around the edge och Around the edge bröt fint mot det gula.


Längst ner på baksidan använde jag Tissue Tape från Tim Holtz, Commute. Pappret är från Reprint, stämpeln med provdockan från Tim Holtz, Haberdashery.


Nu har jag en bra förvaring som ser trevlig ut, för mina fina produkter jag använder.


0 kommentarer: