Sidlista

tisdag 11 februari 2014

Moments

På fredag är det alla hjärtans dag och jag gillar den dagen. Det behöver inte vara så märkvärdigt, men bara något som visar att man tycker om sin parter/förälder eller vän. 

Idag tänkte visa ett kort som går i kärlekens tecken.
Jag har använt ett mönsterpapper från Magnolia With love som heter Cherub Champagne. Kanterna är färgade med Distress Ink Vintage Photo. När jag gör det använder jag mig av en Ink Blending Tool.
Jag har maskat ihop två stämplar från Magnolia och jag har färglagt med Distress Ink och Distress Markers. Jag har lagt Rangers Crackle Accents på hjärtat och på spets och rosetter har jag lagt Stickles.
Jag har dekorerat med olika blommor och det är bl a rosa vildros, Cherry Blossom, mellan ros, liten ros samt Magnolias Vintage Berries.
Ramen kommer från Prima och den passar perfekt till att sätts små meddelanden i och få en fin inramning.

Tack för att du kikade in och hoppas du får en fin Alla Hjärtans Dag!

Kram

0 kommentarer: