Sidlista

tisdag 4 februari 2014

You are my heart

Snart är det alla hjärtans dag och vad passar bättre än att göra ett kort eller alster till någon Du tycker om. Det är alltid uppskattat att få personliga gåvor. I shoppen finns ett Alla hjärtans Dag paket med massor av härliga papper och dekorationer till att göra Dina egna kärleks hälsningar med. 

Vi kör tema kärlek på bloggen och idag visar jag ett kort med söta Tilda with Heart Arrows.
 
Jag har använt mig av ett jättefint mönsterpapper från Magnolia som heter Love Postcards. Jag har färgat kanterna med Distress Ink Walnut Stain. Några av mina dekorationer är spets, pärlband, gasväv samt wellpapp med Crackle Paint på. Fjärilen uppe till vänster har jag klippt ut från ett klippark från Pion Design.
Stämpelmotivet heter Tilda with Heart Arrows och jag har färglagt med Distress Ink samt Distress Markers. Jag har lagt Crackle Accents på hjärtanen för att få dem att krackelera lite samt Stickles på vingarna.
Jag har använt mig av en stor rosa blomma från Prima. Runt om har jag satt en stor rosa ros, små rosa rosor, Cherry Blossoms samt tulpaner. Jag har som jag brukar lagt lite Crackle Paint samt Stickles på mina blommor.

Hoppas Du får en fin dag så syns vi om en vecka igen!

Kram

1 kommentarer:

Jasmine sa...

Mycket fint gjort! Jag blir alltid så imponerad av dina alster.
Kram