Sidlista

onsdag 5 mars 2014

Ny Designer= Katarina en glad krumelur!

Hej Halloj Tjenare!

Jag heter Katarina, 37 år och är det värmländska Mumintrollet. Jag kallar mig ibland för Krumeluran på webben.
Jag bor i den Åländska skärgården tillsammans med min man och två busfrön till barn, men är född och uppvuxen i Karlstad.

Jag älskar att scrappa,  Jag har scrappat i 12 år och gör det ofta och gärna.. Tyvärr sprider sig min kreativitet i hela huset, förutom fotografier och LO´ även i form av klisterlappar, färgstänk och glitter.

När jag blev inbjuden att jobba för Scraplagret blev jag jätteglad och hedrad. Det känns spännande att få jobba för en svensk web-butik igen..

Min stil är färgstark, mycket ink, mist och annat geggigt. Jag använder gärna vit cardstock som bas, för att sen själv kunna sätta färg på mina alster.
Jag hoppas att jag ska  inspirera er till många härliga och kreativa stunder under året som kommer.





Jag hoppas att vi ses framöver här i bloggen.
//Katarina

2 kommentarer:

pysselpetra sa...

fantastiska layouter!!! Grattis till Katarina och grattis till Scraplagret!!!

Åsalill sa...

Välkommen till Scraplagret! Jag ser fram emot att se dina skapelser framöver. De är fantastiska :)

Kram
Åsalill