Sidlista

fredag 11 april 2014

Hello

Idag har jag gjort ett kort med några härliga produkter från shoppen som jag tänkte jag visa er. Jag har gjort ett lite mer "distressat" och blommigt kort än vad jag är van vid, men jag tycker alltid att det är så otroligt roligt att testa på lite nytt och inte göra samma sak hela tiden.

Här är kortet jag har gjort.

Till detta kort har jag använt mig av stickers och mönstrat papper från Prima Princess - Collection Kit blommor från Prima Princess Flowers - Once upon a Time och en liten brad och banner från Prima Princess - Brads. Min kortbas är gjort av Bazzill Thunder Trio - White och jag använde även ett vinrött papper som heter Bazzill Juneberry Trio - Juneberry. Jag använde även Prima - Ingvild Distressing Tool för att göra kanterna på alla papper lite mer slitna. Runt kanterna använde jag Dark Chocolate Chalk Ink.

Här är en liten närbild på kortet också.


Det var mitt kort idag gjort av en hel massa härliga nyheter från Prima. Hoppas ni gillade det och om ni är intresserade av några av produkterna jag använt så besök Scraplagrets Shop genom att klicka på länkarna i texten.


0 kommentarer: