Sidlista

tisdag 15 april 2014

Påsktag

Med påsken som närmar sig tänkte jag visa en liten påsktag jag gjort. I senaste numret av Magnolia Ink fanns en beskrivning på en Tag Pocket på sidan 38, som jag utgått ifrån.
 
Jag har gjort tagen med Bazzill Classic - Kraft. Mönsterpapperen kommer från Maja Design Vintage Spring Basics - 2nd of March. Jag har rivit kanterna med Primas Ingvild Distressing Tool samt färgat kanterna med Distress Ink Pad Walnut Stain. Jag har även målat med lite vit Crackle Paint på lite olika ställen.
Det söta motivet kommer från Magnolia och heter Tilda with Egg and Chicken. Jag har färglagt med Distress Ink samt Distress Markers. På spetsen har jag lagt Stickles och på äggen i korgen har jag lagt Crackle Accents. Fjädrarna upptill är en die från Magnolia, vilket även staketet är.
Jag har dekorerat med lite olika blommor som vit vildblomma, Vintage Berries, mella gul ros samt små gula rosor.

Hoppas Du får en riktigt härlig påsk!

Kram

0 kommentarer: