Sidlista

fredag 2 maj 2014

Älskar dig

När jag gjorde mitt senaste kort så insåg jag att baksidan av det papperet jag använde var väldigt fint och riktigt i min stil. Det var lite målat och såg ut som om man använt stenciler och sådant. Så tills idag tänkte jag att jag var tvungen att göra ett kort med detta papper. Jag satt och funderade och funderade på hur jag skulle göra, men oavsett vilket förslag jag kom fram till så tyckte jag inte att det funkade. Det fina papperet försvann hela tiden när jag försökte lägga till andra produkter så det slutade med att det blev ett väldigt enkelt kort med det mönstrade papperet i fokus. Hoppas ni gillar det.

Här är kortet jag har gjort.

Till detta kort har jag använt mig av ett mönstrat papper från Prima Princess - Collection Kit och bakom det mönstrade papperet har jag Bazzill Juneberry Trio - Juneberry. Den lilla fjärilen och kommer från Bo Bunny Primrose - Chipboard Stickers och kortbasen är av Bazzill Thunder Trio - White. Textstämpeln har jag gjort själv.

Här är en liten närbild på kortet också.

Hoppas ni gillade det och om ni är intresserade av några av produkterna jag använt så besök Scraplagrets Shop genom att klicka på länkarna i texten.


0 kommentarer: