Sidlista

lördag 10 maj 2014

Du finns i mitt hjärta

Så här inför Mors dag så tänkte jag passa på att göra några kort som skulle kunna passa att ge bort till mamma. Detta kort är väldigt enkelt och kanske skulle behövt lite mer detaljer, men jag tänkte att själva texten skulle få hamna i fokus här.

Här är kortet jag har gjort.

Till detta kort har jag använt mig av ett mönstrat papper från Prima Princess - Collection Kit och som kortbas har jag använt Bazzill Thunder Trio - White som vanligt. Har distressat kanterna med en sax och sedan använt Dark Brown Chalk Ink runt om. Textstämpeln har jag gjort själv.

Här är en liten närbild på kortet också.

Hoppas ni gillade det och om ni är intresserade av några av produkterna jag använt så besök Scraplagrets Shop genom att klicka på länkarna i texten.


0 kommentarer: