Sidlista

tisdag 15 november 2016

Center Step Card

Hur går det för Er med julkorten? Själv brukar jag inte göra några utan skicka
en bild på barnen. Men nu har dom blivit så stora så i år tror jag att jag ska
göra några kort och skicka istället.

Jag tänkte visa ett sk Center Step Card som jag har gjort med jättefina julpapper
ifrån Maja Design. Just dom här pappren kommer ifrån förra årets julserie
som heter HOME FOR THE HOLIDAYS
Alla Majas papper är så fina tycker jag, spelar ingen roll om dom är nya eller gamla.
Jag älskar allihop.

 
Till min kortstomme har jag använt cardstock
alla färger finns HÄR
 
Visst är GOD JUL diesen jättefin?
Jag gillar att den är rak och inte så krussidullig.
Den kommer ifrån ROX STAMPS
 
Runt julmotivet har jag använt en stickles
som heter CHRISTMAS RED
 
Massor av fina blommor hittar Du HÄR
 
Det är jätte enkelt att göra Center Step Cards
vill du prova själv så finns en beskrivning
här
 

Lycka till med Era Center Step Cards!
 
Gäst DT Annzo
 

0 kommentarer: