Sidlista

lördag 25 april 2009

MM Just Chillin' Girl #1

Nu tycker jag det är dags för lite alster här i bloggen! Jag har scrappat med den nya kollektionen Just Chillin' från Making Memories/MM:

{En söt liten videungsknopp - äkta vårtecken!}

Enfärgat papper: Bazzill Palm
Mönstrade papper: MM Just Chillin' Girl - Vine Dot; Glitter Butterfly och Wood Butterflies
Dekorationer: Spets MM Flower Patch Crochet Yellow; chipboard Maya Road; akrylfärg; knappar Basic Grey Sultry; kinesiska mynt; pärlhattar/filigran; rhinstenar

Jag målade chipboarden med akrylfärg och duttade sen på en ljusare nyans lite här och var för att få lite liv i det. Jag fäste den i kanten på layouten och skar sen av den biten som stack utanför. Lite bling och sen var det klart!

Jag fäste en av de superfina pärlhattarna på den utklippta fjärilens vinge. Det har varit en strykande åtgång (!) på pärlhattarna, men det finns några förpackningar i antiksilver kvar. Det får bli påfyllning snarast! :)

/ Emma

1 kommentarer:

Alex sa...

hjälp så fin! fjärilstoken i mig sitter här o suktar!