Sidlista

lördag 25 april 2009

MM Just Chillin' Girl #2

Jag var bara tvungen att scrappa lite mer med de nya pappren från Making Memories! Ett foto på mig och brorssonen som plockar tussilago passade perfekt :)

Enfärgat papper: Bazzill Precious
Mönstrade papper: MM Just Chillin' Girl - Doodle & Glitter Butterfly; Pink Paislee Fascinating Bewitching
Stämplar: Maya Road Build a Tree Singleton
Dekorationer: Band MM Just Chillin' Girl Printed Twill; stickersalfabet Pink Paislee; chipboard Maya Road; akrylfärg; Paper Brads Festive Bazzill; kinesiska mynt; pärlhattar; rhinstenar; rörliga plastögon

Fjärilarna klippte jag ut från ett av de härliga pappren...

Visst är ugglan helt underbar?! :) Med små rörliga ögon tycker jag den blev extra rolig!

En pappersbrad fick pryda mitten av blomman på pappret, tillsammans med pärlhatt, bling, chipboard...

/ Emma

4 kommentarer:

Tiggy sa...

Härliga färgkombos, skön stil!

Malin/malwa sa...

Härligt färgglad LO!

Alex sa...

hihi.. vilken söööööt uggla! *kär* underbar lekfull LO! jag fullständigt älskar alla detaljer!

Anonym sa...

Åh så snälla ni är, tack :)