Sidlista

söndag 10 maj 2009

Älvan Eva på flera sätt

Under helgens pysslande gjorde jag några bidrag till AOS cybercrop med älvan Eva, en av de nya stämplarna från The Greeting Farm. Jag tänkte att jag kan ju även visa upp dem här som lite inspiration till hur man kan använda stämplarna! Motiven är färglagda med ProMarkers.

Först ser ni Eva med färgsprakande rosaröda och 3D-lackade byxor :)

På det andra kortet målade jag henne i mer dova färger, för att passa den mer romantiska stilen. Även spetsen, pärlhattar och kinesiska mynt finns i shoppen. Råkade dock skriva Mops Dag istället för Mors Dag, får fixa det nu i efterhand :)

Efter färgläggningen så sprayade jag motivet med glimmer mist Iridescent Gold, som ger ett transparent, gyllene skimmer. Det blir så vackert i verkligheten!

/ Emma

3 kommentarer:

BellaMio sa...

Hej hopp! Underbara kort!!!Helt ljuvliga faktiskt!!

Ville bara titta in och tacka för den otroligt fina servicen. La min order i måndagskväll och idag så hade jag paketet hos mig... TACK SNÄLLA!!!

BellaMio sa...

Glömde ju... Tack sä jättemycket för den fiiina spetsen, den var verkligen läcker... Komer väl till pass på någon fin LO fram över, hihi.

BellaMio sa...

Hur har du gjort den vita och mörka blomman? De var verkligen snygga!