Sidlista

onsdag 1 juli 2009

Vinnaren i junis utmaning!

Först vill jag börja med att säga WOW! Det har inkommit mååånga bidrag, både via bloggen och mailen. Så himla roligt att ni deltar så flitigt!

Nu har jag lottat fram en vinnare också..................

Jag numrerade er alla, och slumpen föll på nr. 16.............





Vinnaren är........



















Ingrid/elsamaja, med sin fantastiska layout som dessutom berättar om varför hon kallas just elsamaja :) STORT GRATTIS!!

Maila mig på emma@scraplagret.se och ange din adress, så kommer det ett paket till dig med Posten! :)

/ Emma

3 kommentarer:

Malin sa...

OJ vilken fin LO! Grattis till Elsamaja!! =D

elsamaja sa...

JIIIHAAAAA!!!!
Gud vad glad jag blir, att jag dessutom vinner med en LO som jag är grymt nöjd med, gör ju inte saken sämre, även om det lottas.

Taaaaack!!!!

Lilltolen sa...

Jättefin - blev ju en mycket lyckad lottning - Grattis!