Sidlista

måndag 22 februari 2010

G45 och Inkido i kombo

Om tre dagar firar jag och sambon 5 år ihop ♥ Jag har därför gjort en hyllningslayout, med ett foto som representerar hur vi är tillsammans ;-)

Eller ja det är ju två foton, fast det är samma i lite olika bruna nyanser. Jag gillar effekten av samma men ändå inte.

Till layouten har jag kombinerat Graphic 45 och Inkido. Klockorna från A Proper Gentleman tillsammans med Inkido härliga skrivstilspapper illustrerade precis det jag ville säga. Jag klippte ut ramen ur G45-pappret och fäste ovanpå Inkido-pappret.

Den stora klockan är också utklippt och dekorerad med Jenni Bowlins stickers och Primas alfabet. Mitt i klockan har jag "smutsstämplat", dvs. stämplat flera gånger utan att ta ny färg från dynan.

Även här smutsstämplat med Crafty Individuals klockor, tillsammans med Inkidos sittande fågel.

/ Emma

0 kommentarer: