Sidlista

lördag 27 februari 2010

Vårens vackraste papper?

Ja, detta papper från Primas Watercolor Rainbow-kollektion hamnar direkt i min topp-10!

Och såhär kan det bli när man scrappat med det:

Jag använde pappret direkt som det är, och jag gillar det jag tror är tanken bakom designen - att använda flera foton på samma layout.

Layouten är dekorerad med transparent shapes, borders och knappar från GCD samt blomma, swirl och alfabet från Prima. Nere på journalingrutan har jag också stämplat med Crafty Individuals skrivstilsstämpel (journalingen skrev jag efter att jag fotat).

Den transparenta ramen är fäst med häftstift och den nedersta knappen på bilden, som jag limmat fast i kanten på ramen. Den söta ramen med kycklingar passade så bra till fotot :)

Jag har verkligen frossat i de läckra knapparna...

... och den stora vita blomman med swirlen som sticker fram fick bli pricken över i.

/ Emma

1 kommentarer:

Päivi sa...

Vilket underbart papper!! Och lika underbar layout :o)

Hälsningar från norr!!!