Sidlista

onsdag 3 mars 2010

Nu är det klippt!

Felicia, heter dottern till en god vän till mig. Hon hittar på hyss lika bra som Emil i Lönneberga, och jag blev riktigt full i skratt när hennes mamma mailade mig de här bilderna efter hennes senaste bravad.

Hon hade hittat en sax, och tyckte att hon skulle ha samma frisyr som en av pojkarna på dagis. Kort blev håret, och bilderna, de snodde jag åt mig "scraprättigheten" på, för de passar verkligen perfekt till mitt senaste DT-paket som faktiskt har lite saxtema över sig. Och jag kan ju erkänna att jag förmodligen inte hade skrattat lika gott om det varit min dotter som hade klippt av sig sina änglalika lockar...

Papprena är underbara Material Girl från Cosmo Cricket, ett CHA-släpp som jag har längtat väldigt mycket efter. Även chipboardbokstäverna och de små alfabetsstickersen kommer från Cosmo Cricket.

Och så blommor i mängder... Den stora Innocence Fiesta, rosa Love Story Kissing Red och små vita Innocence Foxglove, alla nyheter från Prima liksom den underbara swirlen. Och håll med om att det är lite kul att blommorna heter Innocence, med tanke på lilla damens smått skyldiga min...


1 kommentarer:

Sara/snorsk sa...

Underbar LO, härlig historia (även om mamman tycker det är sådär...) och gulligt foto!