Sidlista

tisdag 2 mars 2010

Papper från Prima!



Mitt senaste DT-paket innehöll massor av godsaker, bland annat nyheter från Prima. Vem som helst smälter ju för dessa fina saker!

Till detta kortet har jag använt både fram- och baksidan av ett papper från Shabby Chic Collection - Apricot Tree. Grenen har jag klippt ur pappret för att sedan limma på där jag vill ha den. På höger sida syns en clearstamp som finns med i ett kit från Prima.


Jag är svag för metalldekorationer och dessa blommor i antik koppar kan man använda exempelvis i mitten på blommor. Jag har valt att använda dem precis som de är med bara en röd halvpärla i mitten.

Jag har lagt en lager med Crackle Accents över bokstäverna för att få en lite mer sliten look på dem. Här i butiken finns massor av fina alfabetsstickers!

0 kommentarer: