Sidlista

söndag 7 mars 2010

Saaben

Ett av min sambos intressen är sin bil, en härlig liten pärla till Saab. Det förtjänar definitivt en manlig layout!

Pappren från Graphic 45:s A Proper Gentleman passar toppenbra till det mesta om killar och män. Här har jag använt pappren både utklippta och som hel bakgrund. Längst ned har jag skrivit reg.numret med Jenni Bowlins alfabetsstickers :)

Bakom fotot gömde jag ett par silvriga löv från Inkido. Jag tycker löv gör sig extra bra till lite manligare layouter, när man kanske inte vill ha massor av blommor till.

Thickersen i tyg har jag färgat in med fluid chalk i brunt och svart.

Jag har använt en del glimmer mist på layouten, vilket tyvärr är väldigt svårt att få fram på foton. Men det syns en del längst upp på bilden (de bruna "prickarna").

/ Emma

1 kommentarer:

Unknown sa...

Vilken snygg Lo, riktigt läcker.
Jag bara älskar de där G45 papprena.

Nilla