Sidlista

torsdag 29 april 2010

1-års-jubileum och nya October Afternoon!

Ja, det är bara en bråkdel av vad som erbjuds i butiken just nu. Det svämmar över :) Förutom det jag redan rapporterat i föregående nyhetsinlägg har vi fått in:


Tim Holtz nya distressdynor och refiller (och påfyllning av annat)


Pink Paislees nya kollektion Starlight



Magnolias stämplar Fairy Tale och pappren Once Upon A Time


... och det nya pappersmärket jag skrev om - Riddersholm Design, med hela 41 olika papper!



Och idag fick vi hem October Afternoons nya Thrift Shop och Fly A Kite. Jag hade aldrig kunnat föreställa mig hur fina de verkligen var! Nästan lite sjukt... :)

Allt finns under Nyheter.


Det har varit mycket på sistone - träffar, mässa och nyhetssläpp. Så mycket att vi inte hunnit fira Scraplagrets 1-års-dag, som var den 22 april!

Så det är bäst vi tar igen det, och kalasar med lite härliga paketerbjudanden och rabatter i tre olika steg - eller vad sägs om t ex 30% på mönstrade papper eller alla distresser för 599:-?


Du hittar alla erbjudanden i den gemensamma kategorin JUBILEUM. Alla erbjudanden gäller tom söndagen 2 maj kl. 23.59.

Jag hoppas att du ska gilla våra senaste tillskott bland produkterna lika mycket som jag! :)

Välkommen in!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Åh, jag blir så shoppingsugen! =)

Cicci/Trollmor sa...

Du är en riktig fresterska du ;-) Många fina grejer finns det!