Sidlista

lördag 24 april 2010

Företagsreportage på Scrapptorget

Idag, på självaste dagen för mässan i Kungälv, presenterar de härliga tjejerna på Scrapptorget en intervju med mig. Där visar jag också lite alster som jag gjort på sistone, som jag tänkte jag kunde visa här med:

Material: Prima papper Watercolor Rainbow, Say it in Pearls and Roses Corner Swirl, Hydrangeas, Tea Roses och Shabby Chic Cream Alphabet Stickers; Crafty Individuals fjärilsstämpel CI-175; GCD Homespun Chic Borders; glimmer mist


Material: Bazzill Kraft; mönstrat papper 3ndy Papir; Prima Say it in Pearls and Roses Mini Swirl, Tea Roses; Maya Road chipboard, Stickles glitterlim


Material: Mönstade papper Cosmo Cricket Garden Variety; rödrutigt band


Stort tack Scrapptorget för att ni ville intervjua mig, det var jätteroligt! Förhoppningvis känner ni mig lite bättre nu :)

/ Emma, mitt i mässan

2 kommentarer:

Tigris Predikantan sa...

Gillar verkligen din stil!
:)

Malin sa...

Kul att läsa intevjun och "lära känna" dig lite mer.
Roligt att träffa dig på mässan!