Sidlista

torsdag 13 maj 2010

....and a partridge in a pear tree


När jag fick den här fina stämpeln av Emma kunde jag inte låta bli att färglägga den med distresser, lite pilligt men det ger ett vackert djup åt stämpeln. Runt kortet har jag knutit ett rutigt band, under har jag satt den söta vita bollfransen från Maya Road.

Den ljuvliga vita rosen kommer från Primas sortiment. Mellan stämpeln och kortstommen har jag använt lite wellpapp, för att få lite höjd och luft mellan de två lagren.

Kantstansen som jag använt på pappret från 3ndy Papir, Secret Garden - På Vingene, är min egen, men Emma har andra fina stansar från Martha Stewart.


dt_pernilla[1] Scraplagret

2 kommentarer:

Malin sa...

Hej!
skickar en liten award till scraplagret:))
http://scraptrion.blogspot.com/2010/05/award.html

Sari Hänninen sa...

Nu har jag gått igenom hela bloggen, och jag måste bara få säga ett stort TACK för en fantastiskt inspirerande blogg.
Superfina alster och foton. Jag gillar också närbilderna, så att man kan föreställa sig hur man skall göra själv :-).