Sidlista

torsdag 20 maj 2010

Änglar


När jag fick med det ljuvliga arket med änglar, från Inkido i mitt förra DT-paket kom jag genast att tänka på min egen lilla "ängel" (som just nu ligger i soffan och högljutt uttrycker sin ilska över att mamma vill lyssna på en speciell skiva) och hur hon på intet sätt, egentligen, är en ängel. Förutom att hon är söt som en, och har sådär änglalikt blont hår, förstås. Även övriga papper på denna layout kommer från Inkido.

Ängeln har jag klippt ut och placerat ovanpå en chipboardfjäril, från mina egna gömmor, som jag har dekorerat med Glimmer Mist och Distress Stickles Rock Candy.

Övrigt material jag har använt är: rosa spets och pärlor från Inkido, hydrangeor, Innoscense-blommor och en mini bouquet som jag delat i två, allt från Prima, samt underbara gem alphabet stickers, även de från Prima.

0 kommentarer: