Sidlista

fredag 14 maj 2010

Scraplagret har fått en award :)

Scraplagret/jag har fått en award från MalinScraptrion, som tillsammans med Anna och Eva ordnar så roliga scrapträffar i Vårgårda. Fick en så fin motivering: "... för hennes underbara dekokit och goda service."

Jag blev så grymt glad för detta, tusen tusen tack! :)


Det finns många man skulle vilja skicka vidare till, men jag drar ned det till 5 goa tjejer:

- Lina: För att hon är en av de goaste människor som finns! Och för att hon inspirerar och sprider sån glädje hela tiden :)

- Jenny: För att hon är en av mina stora idoler, en ständig inspirationskälla!

- Catharina: För att hon alltid gör så fina kort att inspireras av, och för att man alltid lämnar hennes blogg med ett leende :)

- Petra: För att hon är en ständig idéspruta som kan göra snygga saker med vilket material som helst. Här hittar du alltid inspiration till coola grejer :)

- Emmy: För en ständigt inspirerande blogg och sin supersnygga färgläggning av stämplar, som jag så gärna vill kunna göra själv :)


7 saker om sig själv ska man även nämna:

{1} Jag kan inte leva utan glimmer mist och stämplar.
{2} Jag älskar mp3-böcker och har betat av bl a alla Nesser, Mankell och Läckberg.
{3} Jag är en riktig gottegris ;-)
{4} Jag är egentligen värmlänning, men numera närking :)
{5} Lady Gaga är min stora idol - jo men det är sant!
{6} Tycker verkligen inte om att laga mat... tyvärr men det är dagens sanning, jag tycker nästan det är en pina.
{7} Älskar djur och har två katter, men skulle gärna ha en hel bondgård!

/ Emma

5 kommentarer:

Linapyssel sa...

Men Emma....ohh va jag blir glad och stolt också!!! Nu kommer jag sitta till sena natten och pyssla med alla tusen projekt jag har i rullning vid köksbordet och vara själa glad och det är DIN förtjänst!!!
Den största kramen till dig EMMA och i morgon är det till att springa raka vägen till brevlådan! Hiih..den som väntar på något.....

Linapyssel sa...

Hihihih...vet du vad jag fick för verifierings ord???
"GLUFF" hihhihiiiiiii

KRAMAR I HÖGAR

Petraso sa...

Tack EMMA!!! Mega kramen!!!!! och kolla i min blogg där finns ett kort med saker från dit Kit!!!

Nenne sa...

Men va?! TACK! Du är ju MIN idol ju!!! Wohoo! Storkramen!

Cath. sa...

Åååh, tack söta rara! Vad glad jag blir!