Sidlista

fredag 4 juni 2010

Tack Camilla! En liten hyllning :)

Vi vill tacka Camilla otroligt mycket för allt det fina hon gjort för Scraplagret! Camilla kommer inte längre att vara en del av designteamet, men hennes alster finns som tur förevigade här i bloggen att njuta av.

Såhär såg Camillas första kort för Scraplagret ut. Ni fattar varför jag fastnade för Camilla, visst? Så himla läckert!

Jag har valt ut några andra favoriter bland det Camilla skapat i designteamet, och tillslut blev det dessa:

Återigen, stort tack Camilla och på återseende, såväl i verkliga livet som på Facebook misstänker jag :)

/ Emma


2 kommentarer:

Camilla sa...

Vad gullig du är! Jag har verkligen trivts hur bra som helst och det var inget lätt beslut men jag tror det var rätt ändå. Tack för allt och stor kram!

Nenne sa...

Du har inspirerat mig massor Camilla! TACK!