Sidlista

fredag 20 augusti 2010

Ja, jag är en mamarazzi i allra högsta grad...


...det är något mina barn har lärt sig vid det här laget. Och nog kan de bli lite trötta på att ständigt ha ett objektiv uppkört i näsan, men de finner sig oftast i det. För husfridens skull, antar jag. Men jag tror att de tycker det är kul också, för rätt vad det är kommer en sån "halleluja moment", som här, när sonen rätt vad det är ropade: Mamma, kom med kameran, för nu är jag i perfekt kameraläge! Och så fann jag honom i denna coola posen.

Papprena kommer från Maja Design Sommartider, spetsen från Inkido, urtavlan från Tim Holtz och bokstäver från Prima. Jag har blomstrat till det med en Tea Rose och Cherry Blossoms.

1 kommentarer:

Nenne sa...

Härliga färger! Va kul att han vill vara med på kort och hoppas det håller i sig för min 14-åring (som är sååå fin!! :p) vill absolut inte vara med på bild!