Sidlista

onsdag 4 augusti 2010

Rosa sommar fötter


Det finns få saker som är så härliga som att gå barfota på en solig sandstrand tycker jag! Här är en bild på min och min mammas fötter med matchande nagellack!



Wellpappen som Emma slagit runt mitt DT-paket fick lite Crackle Paint och chalk på sig och fick sen göra en bakgrund till resten av layouten. Alla papper är från My Mind's Eye, papprena sprayade jag med glimmer mist och knölade sedan ihop dem så de glittrar och ser härligt slitna ut. Det blev ganska tjockt med alla knöliga papper så jag häftade lite här och där för att hålla ihop papprena lite.



Underbara blommor från Prima och mulberry cherry blossoms och minirosor. Band och pin från Maya Road och en metall fjäril.


5 kommentarer:

Malin sa...

I like!

Karin sa...

vilken urläcker layout! Supersnygg!

Pysselbus sa...

Åhh, snyggt!! Vad många fina detajer! (som väcker köplusten.... *suck*)

Nenne sa...

Sååå läcker! snygg färgkombo!

Unknown sa...

Vilken mysig Lo! Så snygg.