Sidlista

onsdag 6 oktober 2010

En flicka!

Idag visar vi Helenas sista alster som gästdesigner, ett underbart kort i cremegula nyanser:


Helena säger: "Till detta kort har jag använt mönstrade papper från Primas serie Annalee, Poetry. Jag har dekorerat med en stor Primaros, några minirosor och andra småblommor, en metallfjäril och en liten princesskrona. Princesskronan fick inspirera till texten på kortet, och nu väntar jag bara på att någon jag känner ska få en liten prinsessa :) Jag vill ge Emma ett stort Tack för att jag fått gästdesigna för Scraplagret! Jag har haft så roligt när jag skapat med mina absoluta favoritprodukter från Prima!"

Och vi vill tacka dig Helena, för allt vackert och alltid så inspirerande som du skapat för Scraplagret! Tusen tack ♥ Glöm inte att besöka Helenas fina blogg!

/ Emma

0 kommentarer: