Sidlista

tisdag 5 oktober 2010

Julstrutar med LadyBug & Friends



Jag hittade beskrivningen på de här läckra strutarna på nätet, så enkla att klippa till och dekorera. De kan varieras i oändlighet, så roligt att ha med sig och ge bort, det blir det där lilla extra.

Här har jag dekorerat med ett kopparhjärta, lite snöre och en stämplad tag. På tagen har jag använt den här lilla söta pepparksstämpeln, som jag färgat in med distresser. Den vackra bakgrunsstämpeln med swirlar kommer från Inkido.

Till denna struten har jag använt baksidan på Ladybugs "For Hope", älskar färgerna och mönstren på dessa papper.

Ett litet silverhjärta, en vit körsbärsblomma, några lila rosknoppar och så natursnöret som jag är så förtjust i, så har man fått en romantisk strut.

Att jag gillar snöflingor ser ni på den här struten, innan jag vek ihop struten så embossade jag vita snöflingor på pappret, även de utstansade snöflingorna har jag embossat.

Emma har fått in många vackra snöflingestämplar.

De vita rosorna med glaspärlor är helt underbara och passar så bra till julprojekt, sen till sist på denna strut en charm/snöstjärna i koppar.

Nu ska jag bara vänta på jultider så jag kan få fylla strutarna med något sött och sedan överraska en god vän med dem.

3 kommentarer:

Kristine sa...

Hei på deg! Så flotte disse var!
Lurte på hvor du hadde funnet tutorial på dem? Har du en link å dele?
Klemmer fra Kristine:)

Unknown sa...

Tack så mycket :)
Länken finns på min hemsida: http://jajisses.blogspot.com

Kram Nilla

Jasmine sa...

Vilket bra tips! Strutarna är jättefin. Du har lyckats designa dem bra. :)
Kram