Sidlista

torsdag 25 november 2010

Livets goda

Ja, vad är det? För mig är det de små sakerna, lite klyschigt men så är det. Min sambo är otroligt duktig på att laga mat (tur, för det är INTE jag *fniss*). Nyligen gjorde han världens, och då menar jag VÄRLDENS godaste baguetter på surdeg. Numera är detta förevigat på layouten nedan:

Bakgrunden är Reprints London Fog, tillsammans med underbart mönsterpapper från Webster's Pages WonderFALL, som jag klippte efter mönstret på nederdelen.

Jag har distressat, mistat och skvätt med akrylfärg för att ge layouten liv, och stämplat med dessa klockor som jag tyckte passade till.

Primas Craftable Flowers är toppen om man vill kunna välja blommor efter humör. Här har jag endast sprayat lätt på den bakre delen av blomman med Mint Chocolate, så de bara skimrar lite turkost. Älskade pärlor i mitten :)

I kuvertet från Maya Road ligger en liten lapp med anektod från dagen. Kuverten kommer snart i lager igen, de är skickade från andra sidan pölen :)

Ovanpå thickers-bokstäver från Pink Paislee samt Prima blingswirl och Tim Holtz knapp bredvid.

/ Emma

1 kommentarer:

pojjo sa...

underbart snyggt.. helt i min smak :D