Sidlista

lördag 6 november 2010

Ny gästdesigner!

På Örebroscrappen förra helgen fick jag tillfälle att fråga en av de duktiga tjejerna om hon ville gästa oss på Scraplagret. Och det ville hon, till min stora förtjusning! Denna tjej har ett lekfullt, glatt och detaljrikt sätt att scrappa på som jag bara älskar. Välkommen som gästdesigner Carina!

Såhär berättar Carina om sin första layout:


"Jag fick ett härligt färgglatt paket av Emma, med papper från October Afternoons serie Seaside och en massa matchande dekorationer till.

På den här layouten har jag byggt upp ett landskap, med några handritade detaljer, som trädet, gräset och molnen. De små bebiskläderna som hänger på strecket är chipboardfigurer från Maya Road som jag klätt med pappren. De fina små runda bokstavsstickersen är från Jenni Bowlin."

Kolla in det söta klädstrecket! Mer av Carina kommer snart :)

/ Emma

0 kommentarer: