Sidlista

tisdag 4 januari 2011

Liten tavla med Maja Design

Ni har väl sett de underbara papprena "Fika" från Maja Design? Har ni inte det så kolla in dem nu, färgerna och den fina kvaliten gör att jag gillar dem mycket.

De är så mysiga att klippa i och bygga med, jag har klippt ihop en liten "shadowbox" som jag sen har dekorerat.

Bilden på den söta flickan kommer från Pysselgummans kollektion "Mormors Vind". Stämpeln på den lilla bebisen i hörnet är från Crafty Individuals.


Den mustiga färgen på den lila blomman är helt underbar, liksom den frostiga vita rosen, mina första favoriter detta året.

Runt bilden har jag satt en vit spets och på sidan om en gren med lila kristaller.

På tavlan har jag dekorerat med ett kuvert från Maya Road, som jag har distressat och stämplat på för att få lite åldrigt utseende.

Kram Nilla

0 kommentarer: