Sidlista

lördag 26 mars 2011

Hello Little Butterfly

De nya Butterfly Dreams-stämplarna från Magnolia passar så himla fint till både vår och påsk! Igår knåpade jag ihop ett påskkort med Tilda-stämpeln Hello Little Butterfly:

Pappren kommer från Prima och Sassafras, tillsammans med en utstansad spetskant med Magnolias Tilda Lace.

Påskhälsningen är embossad, och så gick jag över kanterna med Inkidos Post Card-stämpel och Distress Ink Victorian Velvet - min absoluta favoritdyna.


Jag använde inte hela stämpeln, utan stansade ut den övre delen av Tilda med Spellbinders användbara dies. Lite glitterlim på och sen härmade jag Emmys kort med pärla som örhänge :) Metallranka och fjäril fick avsluta dekoren.

1 kommentarer:

Jasmine - säljer handgjorda kort sa...

Jättefint kort! Det är en väldigt söt design och jag gillar detaljerna. Du har lyckats! :)
Kram